Hilo, HI

14 Days to Go

Endast 14 dagar kvar tills det bär av till andra sidan jorden! Innan dess har jag tre arbetsdagar kvar på posten, ska packa och ha en vecka semester med familjen. Hoppas på lite sol söderut.
Haft en skön dag på jobbet med lite post och åt en god middag efter att ha sprungit 6 km till havet med brorsan. Fick verkligen kämpa för att hänga med i hans tempo! Helt underbart att ta ett kvälldopp efteråt. Älskar känslan när man dyker under vattnet och det totalt omsluter en. Känslan när man inte vill upp till ytan igen, tillbaka till verkligheten.
Fick presenter av mina föräldrar och farfar som lycka till i USA, Tack för omtanken. Givetvis var det bara sverige saker, eller rättare sagt svenska fotbolls förbundet, enda sakerna dem hittade med sverigeflagga på... Men det kan nog vara lite kul att ha med. Jag kommer i alla fall att veta vilken vattenflaska som är min på träningen. Vad jag vet är jag ensam svensk i skolans damlag. Har också fått bekräftat av skolan att boendet är betalt även om pengarna inte dragits än, tar några extra bankdagar till utlandet.
Nu ska jag försvinna in i min älskade tv-serie FRIENDS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?