Hilo, HI

Halloween

På lördagen firade vi Halloween och alla birdog med jättebra hemmagjorda kostymer och utklädnader. Själv var jag utklädd till drottning Elsa i Disneyfilmen frozen. Fick jättemånga komplimanger för en bra kostym och nästan alla kände igen vem jag föreställde. Tyvärr kan man inte se min fläta eller allt glitter på bilden haha. Sedan dess har det inte hänt så mycket spännande här. Blev ingen utflykt till Kona igår som vi hade planerat då väderrapporten visade att det regnade där med. kanske att vi kan komma iväg på söndag istället. Efter lördag är det ingen mer fotboll för i år! Verkar inte enligt mina lagkompisar som att dem tränar efter säsongen fram till jul. Jag tänkte ta tillfället i akt och testa på lite gympass på skolan, bland annat tänkte jag utmana mig och testa på yoga. Idag är skolan stäng pga att det är electionday och igår var båda mina lektioner inställda. Vart tog min studieentusiasm som jag hade för ett tag sedan vägen?
 
 
 
Fredagens träning förra veckan var den roligaste tränignen här. För första gången kändes det mer avslappnat och var inte så seriöst. T.o.m. coach skrattade vid något tillfälle när vi spelade 2 vs. 2. Vissa hade lite halloween kostymer, jag ville också göra något men gjorde det enkelt och hade en svensk tröja och hårband. Men det blev lite uppmärksamhet kring det så det så det var kul. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thomas Larsson

Har inte sett frozen vet inte. Kram Thomas & Lenita

Postat av: Mamma

Passa på o gör roliga saker så du får med dig andra minnen också från ditt äventyr nu när det är lite mindre fotboll. Snygg klänning :)

Postat av: Stenne

Ni får väl använda er av små bokstäver så ni slipper polisen. KRAM Stenne

Svar: Inte riktigt så det fungerar på en fest idag, när det är mycket folk blir ljudnivån högre oavsett situationen. Det är oundvikligt. Jag tror inte heller det hade varit någon särskilt rolig fest om det var så lågmält.
linnsanhawaii.blogg.se


URL: http://linnsanhawaii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?