Hilo, HI

Lazy Sundays

Precis som bloggen så har slutet av veckan varit lite lugnare än vanligt. Ändå har det blivit lite ont med sömn de senaste nätterna. Torsdagen spenderades med att plugga långt in på natten då jag hade en due date till morgonen efter. I fredags lirade Kayla, Laura och jag fotboll med killarna ett tag. Fredagsnatten som jag planerade att spendera på mitt rum för ta igen sömn slutade i motsatsen, och glad är jag för det. Den kvällen är ett minne för livet. Men vissa minnen bör endast minnas och inte dokumenteras. En kväll av spontanitet som inte går att återskapa. Livet blir roligare med en inställning där man inte säger lika mycket nej.

Efter två nätter med för lite sömn såg jag fram emot att somna i tid och sova hela natten igenom. Självklart hade jag inte sån tur. Är sovmorgon för mycket begärt en söndag.. 1am väcktes  jag av att någon knackade på min dörr och vägrade sluta. Efter att ha somnat om vaknade jag 3am av att någon startade brandlarmet utanför min dörr. Var lite svårt att somna efter det. 
Idag var det strålande solsken och 29 grader det mesta av dagen, så spenderade några timmar vid poolen med lite vänner. Cat försökte bland annat lära mig kasta en amerikansk fotboll, precis lika svårt som jag trodde. Men det ska nog gå med lite mer träning. Lika snabbt som vanligt växlade vädret om från solsken till ösregn på mindre än 1 minut. 
 

Kommentarer
Postat av: Thomas Larsson

Jag håller med dig på inställningen med inte för mycket nej. Ser ut att bli regn i veckan. Kram Thomas & Lenita

Svar: Här är prognoserna alltid regn, blir oftast att det kommer en regnskur i alla fall. Idag fick jag tex vakna till solsken även om prognosen säger regn. Så det kommer säkert regna senare idag. Kram
linnsanhawaii.blogg.se

Postat av: Mamma

Så härligt det ser ut med sol Njuuuuuut :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?