Hilo, HI

Spontanitet var ordet

Tog bussen till köpcentret idag och införskaffade lite prylar. Köpcentret var julpyntat och jultomten var där och hälsade på. Han satt mitt i köpcentret men där var inga barn runt omkring för tillfället. 



Ikväll gick vi och stöttade dam basketboll laget när dem spelade. Efter det var Laura, Kayla, Ethan och jag lite spontana och gick och spelade fotbollstennis på tennisplanerna mitt i mörkret. Slutade med att vi förflyttades oss till fotbollsplanen, självklart regnade det haha. Vi hade jätteroligt när vi skrattade åt varandra när vi halkade på den leriga planen!! Man måste nog ha varit med för att förstå. Nu ska jag sova, imorgon kväll ska jag gå på premiären av den nya filmen i serien hungerspelen: mockingjay. 

Kommentarer
Postat av: Thomas Larsson

Det är för tidigt med Juolopoki. Kram Thomas & Lenita

Svar: Det tyckte jag med!
linnsanhawaii.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?