Hilo, HI

0-0

Kvällens hemmamatch blev mållös trots förlängning med golden goal. Men jag är nöjd då jag fick speltid, som anfallare!! Först tänkte han byta hela mittfältet men när han pratade med oss fyra ändrade coach sig plötsligt och valde att sätta in mig som anfallare istället. Fick inte spela så länge, men mer än andra anfallare haha. Sedan satte coach in mig i andra halvlek också så jag måste ju ha gjort något bra. Så imorgon har vi ledigt, sen är det träning på onsdag och match på torsdag igen. Det publiceras livestatistik på hemsidan, matchen är 7 pm (7 på fredagsmorgon i Sverige). 






Kommentarer
Postat av: Thomas Larsson

Bra jobbat Linn. Kram Thomas & Lenita

Postat av: Stenne

Roligt att det går bra för dig och att du får speltid/ Kram Stenne


URL: http://linnsanhawaii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?