Hilo, HI

Aloha Friday!

Äntligen var det fredag, två lektioner kvar denna veckan och sedan är det helg. En helg som kommer bestå av läxor till stor del, en fotbollsmatch och förhoppningsvis lite gott häng med vänner. 
Gårdagens match slutade 1-1 mot ett lag som ska vara betydligt bättre än oss, så vi är glada med oavgjort även om vi var så nära på att ta hem det flera gånger. Väldigt spännande match, vi låg under tills det var 2 minuter kvar! 
Jag fick spela 30 min totalt som anfallare och bidrog med vår första och enda riktiga målchans i första halvlek. 

Fick tillbaka feedback på några inlämningsuppgifter igår. Jag måste ha lyckats med uppgiften när jag fått min lärare att skratta genom skrift. Det gjorde min dag. Tyvärr är min andra engelska lärare lite hårdare och vill att jag ska förbättra mitt arbete och lämna in igen även om jag fick 178,5 av 190 möjliga poäng på min uppsats. Jag som redan ligger efter med vårt nya projekt haha... Pust! Det är så mycket saker som är roligare än att plugga. 





Kommentarer
Postat av: Mamma o pappa

Stolta föräldrar och roliga inlägg att läsa :)

Postat av: Thomas Larsson

Bra jobbat Linn. Kram Thomas & Lenita

Postat av: Håkan

Keep up the good work miss Linn :)

Svar: Jajamen :)
linnsanhawaii.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?