Hilo, HI

Falskt larm

Även om jag var lite förväntansfull inför att få uppleva min första orkan så var det väl ändå tur att den inte kom in över ön. I slutändan drog orkanen förbi söder om de flesta öarna och resulterade därför i Hilo bara i regn och åska. O'ahu och de mindre öarna längst västerut i delstaten drabbades nog lite värre men inte alltför hårt. 

Köpte nya skor i helgen som jag gillar jättemycket, ett par Vans. Men måste nog gå in dem försiktigt, känner att det är risk för skoskav. Kläder och skor är verkligen mycket billigare här än hemma. 
Fint väder ger en verkligen ett glatt humör!

 










Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygga skor :)

Svar: Tack :)
linnsanhawaii.blogg.se

Postat av: Stenne

Skönt att ni kom lindrigt undan orkanen, Man vet ju aldrig vad som kan hända om det vill sig illa. Just detta område är ju kant för ordentlliga oväder. Visst är det nåot visst med skorna, men jag tror nog att jag bara vandrat förbi. Kan det vara åldern?
Du är så fin Kram Stenne


URL: http://linnsanhawaii.blogg.se
Postat av: Thomas Larsson

Varför har du det bäst? Kram Thomas & Lenita

Svar: Vad menar ni?
linnsanhawaii.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?