Hilo, HI

Paket i olika former

Idag har inte varit den mest produktiva dagen för min del. Har läxor som behöver göras, men det kom min nya telefon ivägen för när den levererades efter lunch. Fast jag har en känsla av att jag inte hade fått så mycket plugg gjort annars heller. 

Träningen blev ingen träning idag, istället fick vi ägna tiden åt att sätta upp de stora reklamaffischerna på stängslet runt basebollplanen inför matcherna på lördag. Kanske inte behöver säga att jag var besviken på coach. 
Efter det fick vi våra gatorade-flaskor. Så det var ju i alla fall bra. 

Jag har fått ett vykort från Sverige! Farfar hade pusslat ihop ett eget vykort och skickat en bild som nu sitter uppe på min vägg. Roligt, nu väntar jag bara på det andra mamma och pappa säger att dem ska ha skickat. Tror nog det måste ha blivit borttappat på vägen. 

Imorgon måste jag plugga mera fokuserat, wish me luck! (Suck)
Men helgen blir nog roligare, förhoppningsvis ska vi hitta på något med laget och så är det match på lördag både killarna och tjejerna.

Nu ska jag släcka lampan och försöka somna. Min rumskamrat har börjat sova här allt mer, innan har hon alltid varit borta och knappt synts till. Som tur är så regnar det ikväll så hon har inte fläkten på. Jag har så svårt att somna om det inte är tyst... o ja regnet kanske håller mig vaken istället, det återstår att se.







Kommentarer
Postat av: Thomas Larsson

Lycka till önskar Thomas & Lenita

Postat av: Farfar Folke

Va roligt att se på datorn att du har fått mitt kort att det sitter på din vägg.
Ha det bra. Jag tänkter dej om dagarna.
//Farfar


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?