Hilo, HI

Canada get ready for the Vulcans!

Så imorgon ikväll 6 pm bär det av till Canada och jag får följa med!!! Det blir ett sent flyg via Honolulu till Bellingham för att sedan ta en bus till norra Vancouver. Där väntar två macther vadera för herr och damlaget. Vi kommer vara borta hela fem dagar och kommer hem tidigt tidigt på torsdag morgon redo att gå på lektionerna eftersom att vi kommer missa några dagar i skolan.. 
 
Dagens match gick väl inte som vi hade hoppats på, men enligt coachen så mötte vi ett lag som ska vara väldigt mycket bättre än oss. Jag är nöjd i alla fall då jag fick spela 20 min av matchen, nu vet jag var som väntar och känner mig redo att kämpa för mer speltid. Även om laget inte spelade sin bästa match idag så har jag fått en bättre bild av hur deras spel fungerar nu. 
 
Nu väntar duschen för att hinna sova innan jag ska på två lektioner imorgon innan jag hinner börja packa inför resan. Vi har fått en ryggsäck och en idrottsbag att ta som carryon på flyget. Vet inte riktigt hur jag ska få plats med alla fotbollssaker, matchkläder, vanliga kläder, alla skolböcker och datorn. Måste tyvärr ha med den så hälften av läxorna är på internet eller ska mailas in datorskrivet. 
 
Nu är jag sugen på revansch!
 
Jag och några andra nykommlingar i laget innan vi gick till planen för uppvärmning. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thomas Larsson

Vi har inte läst ännu mer kommentarer senare. Kram Thomas & Lenita

Postat av: Pappa Jörgen, Mamma Irja och Broder Linus

Vi har läst. Tusen Lycka till !! :) :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?