Hilo, HI

Checkat in i Vancouver

Knappt någon sömn på en natt, jäkla adrenalin och obekväma sovpositioner på flyget höll mig vaken. Men nu är vi framme på hotellet i Vancouver och ska snart iväg och träna vid universitetet där vi ska spela imorgon. Har inte sätt så mycket av stan än men den verkar vara jättefin. Vädret känns ungefär som hemma i sverige kan jag tänka mig, vilket är en skön omväxling mot luffuktigheten i Hilo. Imorgon kväll 5 pm väntar den första av två matcher. 
Nu ska jag ta en powernapp på 15 min innan det är dags att göra sig iordning så man inte missar bussen. De som var sena till den avtalade avgången från förra stället vi åkte till, vilket var lite butiker och mataffärer/restauranger, lämnade vi bakom oss så dem fick ta sig tillbaka själva. 
 
        
 
                       

Kommentarer
Postat av: Pappa Jörgen och Mamma Irja

Spännande! :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?