Hilo, HI

Panikattack och blommor

Trots rukbrikens dramatik har det varit en ganska långtråkig dag änsålänge. Jag har haft en mattelektion och en engelskalektion, därefter kämpade jag med en läxa i biblioteket. Det är här jag nästan fick en panikattack för att jag alltid ska ha så himla svårt att komma igång med läxor...
Fick en blomma av en kille jag mötte på vägen dit, aldrig sett honom innan haha. Alla är så vänliga här i Hawaii, för två veckor sedan när jag inte kunde busstiderna för bussen jag skulle med fick jag hjälp av en snäll tjej som stod och väntade på sin buss. Hon ringde bussföretaget och frågade och sen gav hon mig 1 dollar för att kunna betala med bussen. Man måste nämligen ha exakt 1 dollar. Jättesnällt!
 
Imorgon är det fotbollsträning igen, har varit uppehåll några dagar nu. Det har varit bortamatch i Honolulu som jag inte följde med på och så stannade coacherna kvar där för killarna hade två matcher. Nästa vecka är det roadtrip till Californien, får se om jag får chansen att följa med där. Vore ju jättehäftigt, men kan inte tänka mig att missa skolan en hel vecka!! Under helgen har jag ändå tränat lite på egen hand, kändes shitbra att köra styrketräning och strecha ut ordentligt. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thomas Larsson

Bra jobbat Linn Kram Thomas & Lenita

Svar: Tack, hoppas ni har det bra där hemma i bruket :)
linnsanhawaii.blogg.se

Postat av: Mamma

Härliga bilder så roligt att du lägger upp bilder :) Vet inte om jag ska hålla tummarna för att du ska få komma iväg på på resan med laget eller för att du ska få tid till läxor...... Svårt val.....men sager som jag brukar låt ödet avgöra !

Postat av: Johanna

Hej Linn! Måste bara säga att du är grym! Såå häftigt att spela collage fotboll på Hawaii! :D

Svar: Haha Tack Johanna! Verkar som du har det jättebra i Seattle också, ibland önskar jag att jag var au pair så jag slapp läxorna haha men att vara i Hawaii hjälper motivationen lite :D
linnsanhawaii.blogg.se

Postat av: Linus på linjen

Jag har ju sagt att du inte ska ta emot saker från främande män. Skärpning. ;) Haha. :) Klart du ska ta Californien fore skolan. Du kom ju dit för fotbollen och upplevelsen. Skolan får du kämpa ihop ändå så att det vara går igenom. Det klarar du! :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?