Hilo, HI

21 Birthday!

Taack för de födelsedagskort som jag har fått i min mail här!! Födelsedagen min firade vi genom att åka till Kona lördag till söndag. Vi stannade vid Hapuna beach på vägen dit på lördagen där det var ett helt gäng med folk på stranden som vi kände. En del från fotbollsalagen bland annat. Innan solen gick ner åkte vi vidare till Kona för att ckecka in på hotellet som låg mitt på huvudgatan genom den lilla byn Kona. På kvällen gick vi till the Island Grill, ett hamburgarställe som hade jättegoda hamburgare! Därefter umgicks vi lite på hotellet innan vi gick ut och kollade läget. Hängde lite på stranden också. Dagen  D, min födelsedag, åkte vi till Kua Bay och hängde där några timmar och brände oss innan vi åkte tillbaka mot Hilo igen. Det bästa med hela helgen var att jag fick spendera min födelsedag på stranden i solen med vänner. Det var nog första gången jag gjorde det, ett mycket bra utbyte från snö/slask, kyla och löv-lösa träd hemma i Sverige haha!! Antingen var jag i det kristallklara och blå havet och hoppade i vågorna, eller så låg jag på stranden och njöt av att titta upp mot vulkanen med sin snöklädda topp. Från Kua Bay kan man se den sidan av vulkanen med all snö. Dagen avslutades med ett samtal med min bästa kompis som befinner sig på fastlandet i USA och sedan middag i downtown Hilo. 


 




Kommentarer
Postat av: Stenne

Vilket härligt liv du får uppleva. Kul att du fick en fin födelsedag. Du får väl ta chansen till ett födelsedags dopp här hemma länge fram. / Kram Stenne


URL: http://linnsanhawaii.blogg.se
Postat av: Thomas Larsson

Så vill jag också fira min födelsedag. Kram Thomas


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?