Hilo, HI

Birthday Party for Eddie

Den 27 Februari var en av de roligare fester jag varit på här. I Darwins och deras hus var det en stor fest, vi kom dit lite tidigare och hjälpte till att förbereda. Eddie i fotbollslaget fyllde år och dem slog till med ett blacklight party. Dem hade köpt lite dekor, glowsticks och sådana lampor som gör att allt vit lyser haha. Jag hade inga vita kläder på mig men mitt blonda hår lyste ganska bra! Vi målade oss med färg som lyste i mörkret och dansade oss svettiga till grannarna hotade att ringa polisen om vi inte dämpade oss. Vid det laget var huset packat med folk haha. Vi dämpade oss så gott vi kunde, vilket bara var lite grann haha. Polisen brukar aldrig stänga ner festerna hos Darwin och dem för deras hus ligger lite mer avsides men eftersom att vi spelade musik så var vi väl lite mer högljuda än vanligt. När festen blev avbruten och vi gick ut för att köra hem så var nog alla Hilos polis bilar utanför. Men som alltid lätt dem oss bara gå förbi och ta oss hemåt. Denna kvällen hade jag erbjudit mig att köra och ännu en rolig amerikansk collegefest avslutades i säkerhet, som alltid. 
 

Kommentarer
Postat av: Thomas Larsson

Bra Linn. Kram Thomas & Lenita

Postat av: Stenne

Måste vara kul med alla dessa fester som kommer att ge dig minnen av din tid som student på andra sidan pölen. Kram Stenne


URL: http://linnsanhawaii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Har du något att säga?